۲۱ مطلب در اسفند ۱۳۹۸ ثبت شده است
-
۱۸ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۱۶ ۰ نظر
یکی از مشکلاتی که در اینستاگرام وجود دارد، عدم فالو شدن اکانتهای مختلف است. برای مثال شما وارد پروفایلی شدهاید و روی گزینهی Follow لمس میکنید. این گزینه به حالت Following تغییر مییابد و عملیات فالو با موفقیت به پایان میرسد اما در عرض یک ثانیه، همه چیز به حالت قبل باز میشود. این موضوع دو دلیل متفاوت میتواند داشته باشد.
-
اگر این اتفاق تنها برای برخی از اکانتها میافتد، به احتمال زیاد شما توسط آن اشخاص بلاک شدهاید. در این حالت با وجود آنکه تعداد پستهای پیج مورد نظر بیشتر از صفر است، شاهد هیچ پستی در پیج نخواهید بود.
دلیل دیگری که میتواند باعث فالو نشدن اکانتها در اینستاگرام شود، بلاک شدن موقتی شما توسط اینستاگرام است. در این اپلیکیشن قانونی وجود دارد که اگر تعداد زیادی پیج را پشت سر هم فالو یا آنفالو کنید، اکانت شما به مدت چند ساعت توانایی فالو کردن را از دست خواهد داد. برای مثال اگر ۱۰۰ پیج را در کمتر از ۵ دقیقه فالو کنید، این اتفاق برای شما خواهد افتاد و برای حل آن نیز تنها کافی است چند ساعت صبر کنید تا این مشکل بهصورت خودکار رفع شود.
۱۶۴ ali reza -
اگر این اتفاق تنها برای برخی از اکانتها میافتد، به احتمال زیاد شما توسط آن اشخاص بلاک شدهاید. در این حالت با وجود آنکه تعداد پستهای پیج مورد نظر بیشتر از صفر است، شاهد هیچ پستی در پیج نخواهید بود.
-
۱۷ اسفند ۹۸ ، ۱۹:۲۲ ۰ نظر
ربات های instagram بر اساس کاری که انجام میدن باعث افزایش فالوور پیج میشن، نه اینکه فالوور فیک اضافه کنند.
رباتهای اینستاگرام کار اصلیشون فالو و آنفالو کردن افراد حاضر در اینستاگرامه. این افراد وقتی ببینند شما آن هارا فالو کردید و کمی به محتوای پیج شما علاقه داشته باشند شما رو فالو میکنند.مبنای فعالیت رباتهای افزایش فالوور اینستاگرام بر اساس فالو و آنفالو کردن افراد است
اما ربات افزایش فالوور اینستاگرام فقط فالو آنفالو انجام نمیدهد و کارهای دیگه ای انجام میدهد، لایک میکند و کامنت هم میفرستد.
بطور کلی ربات های اینستاگرام تمام کارهایی که میشه با دست انجام داد رو بعلاوه کارهای دیگه که فقط از طریق ماشین قابل انجام هست رو انجام میدن. لیست پایین تقریبا تمام کارهایی هست که یک ربات اینستاگرام خیلی پیشرفته انجام میدهد.- فالو کردن
- آنفالو کردن
- لایک کردن
- کامنت گذاشتن
- تگ کردن اکانتها زیر پستها
- انجام فالو لایک کامنت بر اساس لوکیشن تگ
- انجام فالو لایک کامنت بر اساس هشتگ خاص
- انجام فالو لایک کامنت بر اساس فالوورهای پیج هدف
- انجام فالو لایک کامنت بر اساس فالووینگهای پیج هدف
- انجام فالو لایک کامنت بر اساس لایک کننده های پستهای پیج هدف
- انجام فالو لایک کامنت بر اساس کامنت گزارهای پستهای پیج هدف
- انجام فالو لایک کامنت بر اساس لیست دستی یوزرها
- انجام فالو لایک کامنت بر اساس ترکیبی از موارد بالا
- ارسال پست تصویری زمانبندی شده همراه با کپشن
- ارسال پست ویدئویی زمانبندی شده همراه با کپشن
- ارسال دسته ای پست ویدئویی و تصویری همراه با کپشن
- ذخیره دسته ای فیلم و عکس بر اساس پیج هدف
- ذخیره دسته ای فیلم و عکس بر اساس هشتگ خاص
- ذخیره دسته ای فیلم و عکس بر اساس لوکیشن تگ
- استخراج یوزرنیمها از بین لایک کننده های پست
- استخراج یوزرنیمها از بین کامنت گزارهای پست
- استخراج یوزرنیمها از بین فالوورهای پیج
- استخراج یوزرنیمها از بین فالووینگهای پیج
- ارائه گزارشات آماری از نحوه عملکرد ربات
- ارسال دایرکت
امکان داره رباتی کار خاصی انجام بده که در لیست بالا نباشه…
تمام رباتها فالو، آنفالو، لایک و کامنت رو انجام میدن اما برای بقیه آپشنها هرکدوم محدودیتهایی دارند و بجز یکی دو ربات (مانند ربات اینستاگرام کاربر مجازی) در سطح دنیا هیچ رباتی نیست که توانایی انجام تمام کارهارو داشته باشه.
رباتهای اینستاگرام اگر بیش از اندازه فعالیتی را انجام دهند باعث دیزیبل شدن پیج میشوند
اگر شخصی فعالیتی بیشتر فراتر از قوانین ربات انتظار داشته باشد ربات این توانایی را ندارد و استفاده از اون بخاطر محدودیتهای اینستاگرام حد مشخصی داره. یعنی مثلا شخصی نمیتواند روزانه بیشتر از ۴۰۰نفر رو فالو و آنفالو کنه. اگر بیشتر بشه اینستاگرام پیجش رو محدود میکنه.پس برای افزایش فالوور و فروش خودش باید پیج رو در پیجهای دیگه تبلیغات کند. و به خاطر داشته باشد که “تبلیغات هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است”
اگر بخایم موضوع را تا اینجا جمع بندی کنیم باید بگیم:
- رباتهای اینستاگرام تقریبا هرکاری انجام میدهدند و افزایش فالوور توسط اونها برمبنای فالو و آنفالو هست
- تنظیم رباتها برای انجام فعالیتها در جذب فالوور و افزایش فروش تاثیر مستقیم داره
- رباتها بعلت محدودیتهای اینستاگرام قادر نیستند بیش از اندازه کاری انجام بدن پس افزایش فالوور توسط اونها دارای محدودیته و از مقدار خاصی بیشتر نمیشه
شما بوسیله ربات افزایش فالوور اینستاگرام با فالو کردن، لایک کردن و کامنت گذاشتن برای بقیه در حقیقت پیج خود را به آنها معرفی میکنید. هیچ اجباری برای فالو کردن نیست، آنها اگر دوست داشته باشند شما را فالو میکنند. پس ربات، فالووری به پیج شما اضافه میکند که هم حقیقی است و هم تقریبا به محتوای شما علاقه مند است
البته نباید این نکته رو فراموش کنیم که کیفیت فالوورهایی که از طریق ربات جذب میشن بالاتر از فالوورهای خریدنی می باشد. بطور کلی استفاده از ربات برای شروع کار خوب است.
بهترین مدل با بیشترین بازدهی
ربات رو به شکلهای مختلفی میشه تنظیم کرد…
مثلا اگر یک رستوران دارید و نیاز دارید که پیج خودتون رو به هم محله ای ها معرفی کنید میتونید بر اساس لوکیشن تگ محدوده خودتون ربات رو تنظیم کنید. یعنی هرکسی که اون لوکیشن تگ رو استفاده کرده فالو کنید و یا براش کامنت بزارید.مثلا اگر لباس مجلسی زنانه میفروشید میتونید ربات رو جوری تنظیم کنید که فالوورهای پیجهای رقیبتون رو فالو کنه یا لایک کننده های پستها رو فالو کنه.
مثلا اگر ساعت مچی مردونه میفروشید میتونید کسانی که پستهایی که هشتگهای خاصی که افراد علاقه مند به ساعتها دنبال اون هستند مثل #لاکچری رو دارند فالو کنید.
این به ذوق و سلیقه و دقت شما بستگی داره که ربات رو چطور تنظیم کنید تا بیشترین بازدهی رو برای پیج شما داشته باشه.
اما بین همه این کارهایی که میشه انجام یک مدل هست که به تجربه بدست اومده و بیشترین بازدهی رو به لحاظ افزایش فالوور برای شما داره. مبنای این مدل همون فالو و آنفالو هست.
در نتیجه :
- افراد مرتبط رو فالو کنید (بر اساس پیج هدف، هشتگ، لوکیشن تگ فرقی نمیکنه)
- پست آخر اون افراد رو لایک کنید
- بعد از ۲۴ساعت آنفالو کنید
البته کمتر رباتی رو پیدا میکنید که دقیقا بلافاصله بعد از فالو کردن شخص، پست آخرش رو هم لایک کنه. عموما پست آخر رو یکساعت بعد از فالو کردن و یا روزهای دیگه انجام میدن. اگر همزمان فالو و لایک انجام بشه؛ برای کسی که این اتفاق براش افتاده خیلی خوشاینده و احساس میکنه شما واقعا به پیج اون علاقه مند هستید.
ممکن است تصور کنید اگر من کسی رو فالو کنم و بعد از ۲۴ ساعت آنفالو کنم امکان داره اون شخص اصلا متوجه نشه من فالوش کردم. یعنی توی اونروز اینستاگرامش رو چک نکنه. کاملا درسته! اما نکته اینجاست که شما با کم کردن زمان بین فالو و آنفالو میتونید به فالوورهایی دست پیدا کنید که برای اینستاگرام وقت بیشتری میزارن و بیشتر آنلاین هستن.
نکته مهم درباره ربات افزایش فالوور اینستاگرام
جمع بندی
مبنای افزایش فالوور در رباتهای اینستاگرام فالو و آنفالو کاربران می باشد. این فالو و آنفالو کردن باعث میشود بقیه پیج شمارو ببینند و اگر دوست داشتند پیج شمارو فالو کنند. البته مقداری بیش از معرفی صرف هست، چون شما آنها را فالو کردید احتمال اینکه آنها شمارا فالو کنند یا با لایک کردن شما را دنبال کنند خیلی زیاد است.
تنظیم ربات خیلی مهمه. اگر ربات بیش از حد کار کنه پیج دیزیبل میشه. اگر کم کار کنه بازدهی بشدت افت پیدا میکنه. اگر اهدافی که براش تعیین میشه متناسب پیج نباشه بازخورد مناسبی نمیدهد و…
کیفیت فالوورهایی که توسط یک ربات افزایش فالوور اینستاگرام اضافه میشن از خرید فالوور بیشتره و از فالوورهایی که بوسیله تبلیغات جذب میشن پایینتره.
معرفی ربات های فعال حاضر برای افزایش فالوور
در حال حاضر فقط یک نمونه از ربات های فعال در سایت های ایرانی پیدا میشود، با نام ربات اینستاگرام کاربر مجازی که آدرس سایت آن به شرح زیر میباشد:
https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-اینستاگرام-کاربر-مجازی
۲- ربات ingramer این ربات شفاف اینستاگرام ادعا می کند که موثرترین دستیار اینستاگرام - دستیار کلمه عملی است. همه به یک دستیار مجازی اینستاگرام احتیاج دارند ، اگر خیلی مشغول هستید که خودتان با جامعه خود درگیر شوید ، این می تواند پاسخ شما باشد.
۳- ربات jarvee نرم افزاری در اینستاگرام است که شما روی لپ تاپ یا دسک تاپ خود بارگیری می کنید و از داشبورد کاربر پسند برای اجرای تعامل خود استفاده می کنید.
۴-ربات instato اگر می خواهید در استفاده از یک ربات مبتنی بر وب اصرار داشته باشید ، این همان موردی است که می توانید از آن استفاده کنید. این ربات خدمات عالی برای مشتری ارائه می دهد ، همچنین ایمنی از طریق یک پروکسی اختصاص داده شده نیز تضمین می شود.۱۹۳ ali reza -
۱۵ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۴۹ ۰ نظر
همانطور که می دانید هشتگ گذاری برای احیای برندها امری ضروری است و به بازاریابی کسب و کارها کمک میکنند. برخی از افراد برای جلوگیری از هشتگ ربایی روشهای مختلفی را امتحان میکنند. به عنوان مثال، شما باید سعی کنید در هشتگ گذاری برای خدمات محصولاتتان از عبارتهای تحریک پذیر استفاده کرده و افراد را طوری تحریک کنید که در رابطه با کسب و کار شما نظرات مثبت بدهند یا اینکه از هشتگ مخصوص خدمات شما در شبکههای اجتماعی مختلف استفاده کنند.
شما میتوانید از هشتگ های بخصوص استفاده کنید. هشتگ هایی که برای اهداف مشخص تعیین میشوند در این دسته قرار میگیرند. به عنوان مثال، در صورتی که در صفحه شرکت و کسب و کار خود مسابقهای قرار میدهید، سعی کنید برای آن مسابقه با استفاده از واژه مخصوصی هشتگ گذاری کنید.
همچنین اکثر برندها از نام خود در هشتگ هایشان استفاده نمیکنند. زیرا هشتگ هایی که در آنها نام برند ذکر نشده است نمیتواند هایجک شود و در این صورت این هشتگ ها نمیتوانند علیه برند مورد استفاده قرار بگیرند.
هشتگ ربایی منحر به آزار بسیاری از کاربران شبکههای اجتماعی میشود. اما استفاده از هشتگ تأثیر عمیقی روی کسب و کار و افزایش فالوور پیج اینستاگرام میگذارد. به همین دلیل باید از هشتگ های مناسب و پیش بینی نشده برای پستهای اینستاگرام و سایر شبکههای اجتماعی استفاده کرد تا از هایجک کردن آنها جلوگیری شود.
همانطور که گفته شد، هشتگ ها در شبکههای اجتماعی مختلف نقش مهمی ایفا میکنند. در این صورت اگر هشتگ ها به درستی مورد استفاده قرار گیرند، مخاطبان و مشتریان برندهای تجاری و سایر کسب و کارها افزایش پیدا میکنند. علاوه بر آن، به دلیل اینکه اغلب کاربران در شبکههای اجتماعی مختلف به دنبال موضوعات و اخبار متنوع هستند، استفاده از هشتگ ها به سادگی منسوخ نمیشود. در نتیجه، اگر قصد دارید برای افزایش بازدیدکنندگان و توسعه کسب و کار خود از هشتگ ها استفاده کنید، یک استراتژی دقیق و با هدف را برای خود تعریف کنید تا در نهایت، به مشکلات جانبی اعم از هشتگ ربایی دچار نشوید.
۱۴۴ ali reza -
۱۵ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۴۵ ۰ نظر
هایجک کردن هشتگ ها که به آن هشتک ربایی گفته میشود، استراتژی برخی بازاریابان به منظور استفاده از هشتگ های معروف و ترند برای مواردی جز هدف اصلی آن هشتگ است.
همانطور که اشاره شد، هشتگ ها در شبکههای اجتماعی اعم از شبکه اینستاگرام کاربردهای مختلفی دارند. بخش غالب و معمی از تبلیغات برندها را هشتگ ها تشکیل میدهند. در این میان، افراد و کسب و کارها میتوانند با استفاده از هشتگ های تخصصی و هشتگ های ترند، تعداد مخاطبان خود را افزایش داده وباعث بهبود فروش محصولات و خدماتشان شوند. اما برخی از افراد و کسب و کارها از استراتژی هشتگ ربایی استفاده میکنند.
باید گفت که شرکتهایی که از با صرف زمان، انرژی و قوه تفکر خود، از هشتگ های مناسب و قوی در تبلیغات خود استفاده میکنند، با استقبال زیادی مواجه میشوند. اما افرادی که با استفاده از روشهای هشتگ ربایی تلاش میکنند تا افزایش فروش داشته باشند، نه تنها شکست میخورند بلکه قسمت زیادی از اعتبار خود را از دست میدهند.
افراد به دلایل مختلفی از استراتژی هشتگ ربایی استفاده میکنند. برخی از آنها به منظور جلب توجه مخاطبان شبکههای اجتماعی هشتگ ها را هایجک میکنند. رایجترین نوع هشتگ ربایی از طریق همین افراد انجام میشوند و صرفاً اهداف این افراد افزایش بازدید پستهایشان در شبکههای اجتماعی اعم از اینستاگرام میباشد. این افراد از هشتگ های ترند و اغلب نامرتبط با پستشان استفاده میکنند. از آنجایی که اغلب کاربران در بیشتر موارد هشتگ های ترند شده را جستجو میکنند، در نتیجه آن این افراد با هایج کردن این دسته از هشتگ ها توجه مخاطبان را جلب میکنند.
برخ دیگر از افراد نیز، در کمپین روابط عمومی ناموفق دست به هشتگ ربایی میکنند. کمپین روابط عمومی ناموفق که با نام PR Campaign شناخته میشود، استفاده از استراتژیها و روشهایی است که بر پایه مکالمه قرار گرفتهاند و به منظور بهبود روابط با مشتریان مورد استفاده قرار میگیرند. گرچه هشتگ ربایی در نوع اول رایجتر است؛ اما این هشتگ گذاری جدیتر میباشد. در این نوع از هشتگ ربایی شرکتها برای افزایش روابط عمومی خود و در نتیجه آن، افزایش مخاطبان و مشتریان دست به ایجاد هشتگ هایی میزنند؛ اما برخی از افراد هستند که این هشتگ ها را هایجک میکنند. معمولاً افرادی که با یک برند خاص مخالف هستند از هشتگ هایی که این برند استفاده می کن، برای تمسخر آن برند استفاده میکنند.
۱۰۴ ali reza -
۱۵ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۳۲ ۰ نظر
بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها یا افراد شناخته شده، در طول تاریخ همیشه بخش بزرگی از دنیای تجارت بوده است. البته برخی معتقدند این شیوه از جذب مشتری، از اواخر 1800 شروع شد. در هر صورت با گسترش دنیای اینترنت، این گونه از بازاریابی به مرور مورد استفاده بیشتر قرار گرفت و حالا اینفلوئنسرها، بخشی اساسی و مهم از استراتژیهای بازاریابی را شامل میشوند.
بر اساس نظر سنجی انجام شده توسط BrightLocal، 91 درصد افراد ما بین 18-34 ساله اعلام کردهاند که به نقطهنظرهای آنلاین اعتماد زیادی دارند و همین ثابت میکند که نقش اینفلوئنسرها تا چه اندازه برای دنیای تجارت ارزشمند است.
در طی این سالها، پیشرفتهای تکنولوژی باعث تغییر در شیوههای رفتاری اینفلوئنسرها شده است. یکی از بزرگترین و برجستهترین پلتفرمهای فعالیت این افراد، حالا شبکههای مجازی محسوب میشود مانند فیس بوک، اینستاگرام و توییتر. در این استراتژی، صاحبان کسب و کارها، اینفلوئنسرهای این شبکههای اجتماعی را پیدا کرده و امکان جذب مخاطب توسط این افراد را بررسی میکنند.
با افزایش این روند و رونق کسب و کار اینفلوئنسرها، این سبک بازاریابی به مرور جایگاه بیشتری برای فعالان حوزه تجارت باز کرد. برآورد شده که در سال 2019، بودجه اختصاص یافته برای بازاریابی از طربق اینفلوئنسرها به میزان 39 درصد افزایش داشته است.
البته شیوههای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر نیز تغییر کرده مثلا با خرید تعداد دنبال کنندگان یا فالوورز، ولی شیوههای فعالیت این افراد تغییر زیادی نکرده است. یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در بازار اینفلوئنسرها، هشتگهای اینستاگرام بوده است. شبکه اینستاگرام نیز در این زمینه توسعهها و قابلیتهای متنوعی اعمال کرده و شیوههای تاثیر گذاری اینفلوئنسرها را تغییر داده ست.
تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، آسانتر شده است
اینفلوئنسر شدن عموما کار سختی است: برای بسیاری، اینفلوئنسرها به کسانی گفته میشود که محبوبیت خود را از قبل و از طریق دیگری به دست آوردهاند. اما با ترویج پدیده «هشتگها»، دیگر یک اینفلوئنسر شدن کار چندان سختی نیست. با دنبال کردن هشتگها در اینستاگرام، میتوان به تمام پستهای منتشر شده با موضوع هشتگ، دسترسی پیدا کرد و به همین دلیل حالا هر کسی که استفاده درست از هشتگها را میداند، عملا میتواند تبدیل به یک اینفلوئنسر شود. فاکتورهای دیگری مانند جذب صحیح مخاطبان مورد نظر و نگه داشتن فالوورهای جذب شده نیز در این زمینه تاثیر گذار هستند.
میکرو اینفلوئنسرها شانس بیشتری دارند
تا پیش از این، اینفلوئنسرها کسانی بودند که صدها هزار و یا حتی بیشتر، فالوور و دنبال کننده داشتند اما با افزایش استفاده از پدیده هشتگها و آسانتر شدن دسترسی به موارد مورد نظر، دنیای بازاریابی مجازی تغییر کرده است. شیوههای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسرعوض شده و حالا هر کسی حتی با تعداد فالوورهای کم نیز میتواند این نقش را ایفا کند.
دسترسی به مخاطبان مد نظر، آسانتر شده است
درست مانند دنیای تجارت، اینفلوئنسرها نیز مخاطب خاص خود را دارند. به لطف وجود هشتگها، پیدا کردن و تمرکز به روی مخاطبان و پیدا کردن فالوورهای مد نظر، آسانتر شده است. اینفلوئنسرها حالا میتوانند به سادگی دنبال فالوورهای علاقهمند به سرویسهای خود بروند و به همین شیوه، دسترسی به مخاطبان مد نظر بسیار سریعتر از گذشته میشود.
پیدا کردن اینفلوئنسرها نیز آسانتر شده است
هشتگها مانند یک راه ارتباطی موثر، میتوانند راحتتر کاربران را با موضوعات مد نظر خود اتصال دهند. تنها کافیست هشتگ مد نظر خود را سرچ کنید تا تمام پُستهای منتشر شده در آن رابطه را ببینید. جستجوی هشتگها نیز کار آسانی است و همچنین در شبکه اینستاگرام میتوان با کلیک یک دگمه، همه تاپیکهای مرتبط با آن موضوع را دنبال کرد. به لطف وجود این قابلیت، حالا کاربران علاوه به ارتباط با افراد خانواده و دوستان خود، میتوانند موضوعات مورد علاقه خود را نیز دنبال کنند.
به همین طریق، بازار اینفلوئنسرها نیز گسترش مییابد. اینفلوئنسرها حالا میتوانند بسیار سادهتر از گذشته تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش داده و مخاطبان مختلف را جذب کنند.
تاثیر هشتگها در دنیای فعالیتهای اجتماعی
علاوه بر تاثیر چشم گیر هشتگها برای جذب مخاطب، انجام فعالیتهای اجتماعی نیز آسانتر شده و برخی از اینفلوئنسرها حالا راحتتر از قبل در این فضا فعالیت میکنند. مثلا، جنبش #MeToo به اینفلوئنسرها کمک کرد که با مخاطبان مدنظر خود ارتباط برقرار کرده و با انتشار داستانهای بیشتر در این زمینه، فعالیتها را در این کمپین عمق بخشند. از دیگر فعالیتهای ترند شده از این طریق، میتوان به هشتگهای حمایت از حیوانات(#animalrights)، دفاع از حقوق زنان(#feminism)، حقوق بشر(#humanrights)، تساوی حقوق افراد(#equality) و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.
ابزاری جدید برای استفاده صحیح از هشتگها
اگر صاحب کسب و کار هستید و با اینفلوئنسرها برای رونق تجارت خود در تماسید، و یا اینکه یک اینفلوئنسر هستید و دنبای هشتگ مورد نظر خود میگردید، منابع زیادی وجود دارد که میتواند برای یافتن هشتگ مورد نظرتان، به شما کمک کند. هشتگ #Hashtags For Likes میتواند به شما برای پیدا کردن هشتگ مدنظر خود کمک کند. این ابزار، به شما نشان میدهد که موضوعات کدام هشتگها بازخورد بهتر و مناسبتری داشته و به همین شیوه میتوانید پُستهای مرتبط تری انتشار دهید.
۷۵ ali reza -
۱۵ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۲۷ ۰ نظر
هشتگ ها در اینستاگرام به دو دسته Branded و Community تقسیم می شوند:
Branded Hashtags
حدود 70 درصد از هشتگ های اینستاگرام جزء این نوع محسوب می شوند. اغلب این نوع از هشتگ ها استفاده تجاری و بازاریابی دارند و مختص به شرکت و برند هستند و آنها را می توان شامل نام شرکت، محصولات و یا کمپین های تبلیغاتی دانست.
از مزیت های این آن می توان به داشتن قابلیت ارائه آمار دقیق اشاره کرد. به عنوان مثال شما به منظور بررسی وضعیت کمپین تبلیغاتی خود می توانید هشتگ مربوط به آن را سرچ کنید. از مزیت های دیگر آن ها این است که از طریق آن می توانید از فالوورهای خود بخواهید تا برای شما تولید محتوا انجام دهند.
برای مثال از آنها درخواست نمایید تا هنگام استفاده از محصول شما از آن فیلم یا عکس تهیه کرده و آن را با هشتگ اختصاصی شما اشتراک گذاری کنند. سپس شما چند مورد از این عکسها را انتخاب کرده و در صفحه خود اشتراک گذاری کنید.
Community Hashtags
این هشتگ ها جزء هشتگ های عمومی هستند و لزوما استفاده تبلیغاتی و بازاریابی ندارند. برای مثال مواردی مثل instafood# یا picoftheda# از محبوبیت بالایی برخوردارند و اختصاصی شرکت یا برند خاصی نیستند.
۸۲ ali reza -
۱۳ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۳۳ ۰ نظر
ستفاده افراطی از هشتگ، سه مشکل جدی دارد.
نخست اینکه حس کاربران را بد میکند و خواندن متن را دشوار میکند.
دوم اینکه نشان میدهد که شما به صورت تهاجمی در تلاش برای تبلیغ و توسعه صفحه خود هستید. این کار اگر چه ممکن است برای یک صفحهی تبلیغاتی، قابل پذیرش باشد؛ اما برای برند یک فرد یا سازمان چندان مطلوب نیست.
سومین مشکل هم این است که ممکن است پستهای شما توسط اینستاگرام به عنوان اسپم در نظر گرفته شوند.
۸۴ ali reza -
۱۳ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۳۲ ۰ نظر
در درجه اول، سعی کنید اسپم مانند عمل نکنید. هشتگ های مورد استفاده در کپشن باید طبیعی باشند. به طور میانگین، اکثر کسب و کارها از 2 و نیم هشتگ در هر پست استفاده میکنند. سعی کنید از یک تا چهار هشتگ استفاده کنید و از شلوغ شدن کپشن پیشگیری کنید تا خواندن آن آسان باشد.
اگر هشتگ های اینستاگرام به صورت طبیعی در کپشن جای نمیگیرند، سعی کنید آنها را در انتهای کپشن یا حتی در اولین کامنت قرار دهید زیرا محل قرار دادن کپشن تاثیری در عملکرد آن ندارد.
۸۵ ali reza -
۱۳ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۳۱ ۰ نظر
فیدهای اینستاگرام دائما در حال تغییر هستند که البته این موضوع با توجه به 95 میلیون عکسی که هر روز در این پلتفرم به اشتراک گذاشته میشوند، طبیعی است. دیده شدن در این انبوه محتوا میتواند کار سختی باشد و به همین دلیل استفاده از هشتگ های اینستاگرام میتواند مفید باشد.
هشتگ ها در اینستاگرام، پستهای مربوط به کاربران مختلف را در یک فید جمع میکنند و البته در هنگام جستجوی هشتگ، فقط اکانتهای عمومی (public) قابل مشاهده هستند.
پیدا کردن محتوای تگ شده در اینستاگرام راحت و ساده است. صفحه نتایج جستجوی اینستاگرام به سه بخش تقسیم شده است:
- تاپترین (محبوب ترین) پستها که 9 پست با بیشترین میزان تعامل را نشان میدهد.
- پستهای اخیر که پستهای تگ شده را به ترتیب زمان نشان میدهد.
- هشتگ های مرتبط که سایر هشتگ های مورد استفاده برای همان موضوع را نشان میدهد.
برای مثال، اگر قصد دارید، در پست خودتان از هشتگ #coffee استفاده کنید، میتوانید برای افزایش میزان دیده شدن آن از سایر هشتگ های مرتبط به این موضوع مثل #latte، #cappuccino، #icedcoffee یا #coffeebreak هم استفاده کنید.
استفاده از هشتگ های اینستاگرام ساده است. فقط کافیست با استفاده از کاراکترها، اعداد یا ایموجیها هشتگ مورد نظرتان را بسازید؛ میتوانید تا 30 هشتگ را به کپشن اضافه کنید. فقط به خاطر داشته باشید که برای این که پستهای شما در فید هشتگ نمایش داده شودن، باید اکانت اینستاگرام شما عمومی باشد.
۸۱ ali reza -
۱۳ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۳۰ ۰ نظر
امروزه هشتگ ها کل فضای اینترنت را در اختیار گرفته اند. هشتگ به کلمات یا عبارات کلیدی گفته میشود که بدون فاصله نوشته میشوند و یک علامت # قبل از آنها قرار میگیرد. عموما از هشتگها برای اشاره به رویدادها، کنفرانسها، فرهنگ عامه، موضوعات مربوط به سرگرمی و موارد این چنینی استفاده میشود و راه خیلی خوبی برای دیده شدن محتوا هستند.
هشتگ ها که در اصل به واسطه توییتر محبوبیت پیدا کردند، در حال حاضر در شبکههای اجتماعی مختلف مورد استفاده قرار میگیرند.
۸۱ ali reza
آخرين عناوين
- اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) چیست؟
- چطور هشتگ اینستاگرام انتخاب کنیم
- سئوی پیج اینستاگرم
- نحوه ساخت بیزنس پیج، اکانت بیزنسی
- نحوه ساخت کریتور اکانت اینستاگرام
- تفاوت اکانت بیزنس اینستاگرام با کریتور اکانت
- پیج بیزنس اینستاگرام یا اکانت کریتور
- حل مشکل فالو نشدن پیج ها در اینستاگرام
- رباتهای اینستاگرام چطور باعث افزایش فالوور میشوند
- جلوگیری از هشتگ ربایی
آرشيو
- خرداد ۱۳۹۹ (۲)
- ارديبهشت ۱۳۹۹ (۴)
- فروردين ۱۳۹۹ (۱)
- اسفند ۱۳۹۸ (۲۱)