-
۱۲ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۳۴ ۰ نظر
با نگاهی به عملکرد هشتگ هایی که در گذشته از آنها استفاده کرده اید می تواند یک راه عالی برای تصمیم گیری در مورد هشتگ هایی باشد که دوباره در آینده استفاده کنید.
ابزار تحلیلی بومی اینستاگرام Insights برخی از این داده ها را نگه می دارد - می توانید تعداد افراد را بر اساس هشتگ هایی که استفاده کرده اید روی پروفایل شما فرود بیایند:
اگر در یکی از برنامه های پرداخت شده بعدی قرار ندارید ، می توانید از "Hashtag Analytics" متعاقبا نیز برای ردیابی بینش های کلیدی درباره هشتگ هایی که استفاده می کنید استفاده کنید، از جمله تفصیلی که هشتگ های آنها بیشترین لایک ، اظهار نظر ، برداشت ، ذخیره و ذخیره در پست های اینستاگرام شما را دارند.
به علاوه ، همچنان که همچنان به هشتگ های جدید اضافه می کنید ، می توانید نحوه عملکرد آنها را برای محتوای شما به طور دقیق ردیابی کنید.
۳۴۶ ali reza
آخرين عناوين
- اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) چیست؟
- چطور هشتگ اینستاگرام انتخاب کنیم
- سئوی پیج اینستاگرم
- نحوه ساخت بیزنس پیج، اکانت بیزنسی
- نحوه ساخت کریتور اکانت اینستاگرام
- تفاوت اکانت بیزنس اینستاگرام با کریتور اکانت
- پیج بیزنس اینستاگرام یا اکانت کریتور
- حل مشکل فالو نشدن پیج ها در اینستاگرام
- رباتهای اینستاگرام چطور باعث افزایش فالوور میشوند
- جلوگیری از هشتگ ربایی
آرشيو
- خرداد ۱۳۹۹ (۲)
- ارديبهشت ۱۳۹۹ (۴)
- فروردين ۱۳۹۹ (۱)
- اسفند ۱۳۹۸ (۲۱)