-
۱۳ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۳۳ ۰ نظر
ستفاده افراطی از هشتگ، سه مشکل جدی دارد.
نخست اینکه حس کاربران را بد میکند و خواندن متن را دشوار میکند.
دوم اینکه نشان میدهد که شما به صورت تهاجمی در تلاش برای تبلیغ و توسعه صفحه خود هستید. این کار اگر چه ممکن است برای یک صفحهی تبلیغاتی، قابل پذیرش باشد؛ اما برای برند یک فرد یا سازمان چندان مطلوب نیست.
سومین مشکل هم این است که ممکن است پستهای شما توسط اینستاگرام به عنوان اسپم در نظر گرفته شوند.
۸۴ ali reza
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
آخرين عناوين
- اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) چیست؟
- چطور هشتگ اینستاگرام انتخاب کنیم
- سئوی پیج اینستاگرم
- نحوه ساخت بیزنس پیج، اکانت بیزنسی
- نحوه ساخت کریتور اکانت اینستاگرام
- تفاوت اکانت بیزنس اینستاگرام با کریتور اکانت
- پیج بیزنس اینستاگرام یا اکانت کریتور
- حل مشکل فالو نشدن پیج ها در اینستاگرام
- رباتهای اینستاگرام چطور باعث افزایش فالوور میشوند
- جلوگیری از هشتگ ربایی
آرشيو
- خرداد ۱۳۹۹ (۲)
- ارديبهشت ۱۳۹۹ (۴)
- فروردين ۱۳۹۹ (۱)
- اسفند ۱۳۹۸ (۲۱)