۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است
-
۲۷ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۱۶ ۰ نظر
همانطور که یک جستجوی سریع گوگل به شما خواهد گفت ، اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) موضوع داغی است. در حقیقت ، RPA به سرعت در حال تبدیل شدن به مؤلفه اصلی استراتژی های اتوماسیون برای سازمان هایی در سراسر جهان است.
بنابراین ، RPA چیست و چرا باید از آن مراقبت کنید؟
HDP یک فناوری است که به بهترین وجه برای موارد خاص استفاده ، مانند خودکارسازی کارهای تکراری و مبتنی بر قانون انجام شده توسط افراد یا اتصال به سیستم های میراثی که از API های مدرن استفاده نمی کنند ، مناسب است.
به گفته تحلیلگر صنعت گارتنر:
"ابزارهای RPA طراحی شده اند تا از همان" دستی "که توسط برنامه های کاربر با استفاده از ترکیبی از رابط کاربر (UI) یا با استفاده از اتصالات به سرورهای مشتری ، سرورهای اصلی یا کد HTML استفاده می شود ، تقلید کنند. یک ابزار RPA با نقشه برداری از یک فرآیند در ابزار RPA برای "ربات" نرم افزار کار می کند تا مسیر کامپیوتر را بین صفحه نمایش و مخازن مختلف داده دنبال کند. می توان از طریق ابزار دستی ، اتوماتیک ، ابزار انتقال داده یا انتقال داده ها را بین مکانهای تعیین شده ، مسیرهای حسابرسی اسناد ، انجام محاسبات ، انجام اقدامات و تحریک فعالیتهای پایین دست انجام داد. "
RPA در دنیای واقعی
برای یک مثال در دنیای واقعی ، تصور کنید که فقط از طریق خرده فروشی آنلاین مورد علاقه خود سفارش داده اید. ارسال سفارش به شخصی نیاز دارد که به وب سایت فروشنده حمل و نقل شخص ثالث دسترسی پیدا کند و مراحل زیر را انجام دهد:
ورود به سیستم سفارش مدیریت
جزئیات سفارش را جستجو و باز کنید.
ورود به وب سایت فروشنده حمل و نقل.
کلیه داده های مورد نیاز را از سیستم مدیریت سفارش به وب سایت فروشنده حمل و نقل کپی و جای گذاری کنید.
ثبت سفارش و کپی کردن شماره رهگیری از وب سایت فروشنده حمل و نقل به سیستم مدیریت سفارش.
علامت گذاری سفارش به عنوان در سیستم مدیریت سفارش ارسال شده است.
تصور کنید فرد یا تیمی از افراد مجبور هستند روزانه صدها یا هزاران بار این کار را انجام دهند!
این وظایف تکراری با حجم بالا می تواند بی حس کننده و مستعد خطا باشد.
انسان خسته می شود ... چشم سنگین می شود ... اشتباهات رخ می دهد ... مردم به استراحت احتیاج دارند.
نه روبات های نرم افزاری از طرف RPA. حزب جمهوری اسلامی نیروی کار دیجیتالی را به شما می دهد که از عملکرد مردم اما با دقت بالاتر و خیلی سریع تر تقلید می کند.
چطور؟ تصور کنید که یک ربات دیجیتالی وارد سیستم شوید و با استفاده از رابط کاربری گرافیکی ، دقیقاً مانند یک انسان ، فقط با سرعت صاعقه… بدون خطا… و نیاز به وقفه ندارید. اکنون ، شما می توانید تصویری از نحوه عملکرد نرم افزار RPA دریافت کنید.
ارزش PD
اما ، چه چیزی از دیدگاه ارزشی حزب را منتقل می کند؟
- بهره وری.
- سرعت.
- کیفیت
- صرفه جویی در هزینه.
با استفاده از RPA ، سازمانها می توانند کار را آسان کنند ، سرعت بیشتری در ارائه خدمات ارائه دهند و کارهای کمتری انجام دهند. و همه این اتفاق می افتد در حالی که کارکنان را آزاد می کنند تا روی کارهایی که بیشترین اهمیت را دارند تمرکز کنند.
تنها نمونه نرم افزاری RPA در ایران نرم افزار کاربر مجازی محصول شرکت بهسازان مجازی فناوری امارد میباشد.
این شرکت با استفاده از فناوری این ربات توانسته ربات صددرصد بدون اکشن بلاک اینستاگرام و ربات ارسال پیام نامحدود در پیامرسان ها و ... را طراحی کند.آدرس سایت نرم افزار کاربر مجازی :
برای اطلاعات بیشتر به سایت بالا مراجعه کنید.
۱۹۳ ali reza -
۱۱ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۱۶ ۰ نظر
یکی از راههای بیشتر دیده شدن پستها و گرفتن فالوئر جدید توی اینستاگرام از طریق گذاشتن هشتگ هست. یک مزیت مهم جذب فالوئر از هشتگها این هست که باعث دیده شدن توسط افراد کاملا درست و بهجا میشه و فالوئر جذب شده از این راه کاملا واقعیه. توی این نوشته ترفندهای مهم برای انتخاب درست هشتگ رو یاد میدهیم.
ترفند 1: هشتگها باید کاملا مرتبط با موضوع پست باشند.
فراموش نکنین که تک تک هشتگهایی که برای پست میذارین باید مرتبط با موضوع پست، پیج و مخاطبهای شما باشن. لطفا این موضوع رو جدی بگیرین!فکر میکنین چه تعداد هشتگ برای یک پست کافیه؟ حداکثر تعداد مجاز گذاشتن هشتگ برای یک پست 30 تا هست.بین علمای دیجیتال مارکتینگ اختلاف نظر وجود داره.برخی از متخصصین معتقدن استفاده از هر 30 تا هشتگ درست باعث میشه از 30 راه محتلف فرصت دیده شدن پیدا کنین. البته اگه 30 هشتگ کاملا مرتبط با موضوع وجود داشته باشه.
بعضی دیگه میگن استفاده از 30 هشتگ اسپم هست . اصلا توصیه نمیکنن. این دسته دوم از متخصصین میگن که از 3 الی 5 تا هشتگی استفاده کنین که کاملا مرتبط با کارِتون هستن.
استفاده از هشتگهای رندوم و همینطوری باعث میشه کسی به محتوای شما و به دنبالِ اون به پیج و کار شما اعتماد نکنه.
یکی از امکاناتی که اینستاگرام در اختیار کاربران گذاشته، امکان فعال کردن گزینه ای به اسم “Don’t Show for This Hashtag” هست. این چیه؟
کاربران اینستاگرام وقتی از طریق سرچ هشتگ پستی رو ببینن که کاملا نامرتبط هست با زدن این دکمه این مورد رو به اینستاگرام گزارش میکنن و همین باعث گرفتن یه امتیاز منفی از سمت اینستاگرام میشه.
هشتگ گذاری اینستاگرام
-پیدا کردن هشتگ مرتبط از طریق پیشنهاد خود اینستاگرام.
یه هشتگ انتخاب کنین و توی سرچ اینستاگرام بزنین. اون بالا یه لیستی از هشتگهای مرتبط (related) بهتون نشون داده میشه که استفاده ازشون بسیار کمک کننده خواهد بود.هشتگ اینستاگرام
-رقباتون از چه هشتگهایی استفاده میکنن؟
پیج رقبای موفقتون رو چک کنین و بیبنین اونا از چه هشتگهایی استفاده میکنن. از بینشون اونایی که مرتبط با کار شما هستن رو انتخاب کنین.-از صفحه اکسپلور ایده بگیرین!
چک کنین پستهایی با مضووع کار شما که توی اکسپلور دیده شدن از چه هشتگهایی استفاده کردن؟ از اون مستطیلهای کوچک زیر کادر سرچ میشه موضوع پستهای اکسپلور رو انتخاب کرد.-هشتگهای پستهای قبلتر رو آنالیز کنین.
از توی اینسایت چک کنین برای هر پست چقدر بازدید از طریق قسمت هشتگ داشتین. (from hashtags)ترفند 2: فراوانی هشتگهای انتخابی رو چک کنین.
یه مورد خیلی مهم که کمتر بهش توجه میشه اینه که فراوانی هشتگها قبل از گذاشته شدن توسط شما چک نمیشن. یعنی چی؟مثلا فراوانی هشتگ #لباس 6 میلیونه. این یعنی اگه برای پستتون از این هشتگ استفاده کنین یک در 6 میلیون احتمال دیده شدن وجود داره. پس منطقیش اینه که از هشتگی با فراوانی کمتر استفاده بشه. حالا بهترین عدد برای فراوانی هشتگ خوب عددی بین 10k تا 200k هست. معمولا هشتگهای چند قسمتی فراوانیشون همین حدود هست و باعث میشن همیشه شما توی TOP باقی بموینن.
ترفند 3: هشتگهای خاص و منحصر به فرد
هشتگ منحصر به فرد مربوط به برند و بیزنستون رو حتما بنویسین. همچنین لوکیشن خیلی مهمه. مخصوصا اگه کار شما مختص به یک موقعیت مکانی خاصی هست. مثلا هشتگ #شیراز #سعادت_آباد و … به هر چه بیشتر دیده شدن و جذب فالوئر جدید واقعی کمک میکنه. میتونین از هشتگ منحصر به فردتون توی بیو پیج هم استفاده کنین.اگه برند شما هشتگی داره که همه مخاطبینتون ازش استفاده میکنن حتما ازش توی پستها استفاده کنین و خودتون برای کمپینهای مختلف هشتگهای جدید بسازین.
هشتگهای پر تکرار رو جایی یادداشت کنید ولی همیشه کپی پیستشون نکنین، سعی کنین متناسب با موضوع هر پست هشتگهای مرتبط، جدید و درست رو استفاده کنین.
ترفند4: هشتگها رو نریزین تو کپشنها!
هشتگها رو مرتبط و منظم در خط انتهایی کپشن بذارین. بین نوشته کپشن و هشتگ یک خط، فاصله بذارین و هشتگها رو هم با فاصله و منظم کنار هم قرار بدین.هشتگ اینستاگرام
گذاشتن هشتگ هم توی کپشن درسته هم توی کامنت و در هر دو صورت هم باعث دیده شدن میشه اما کدومش بهتره؟نرخ تعامل هشتگ توی پست بیشتره. به محض انتشار پست هشتگ هم پابلیش میشه و نیازی نیست منتظر شد تا بعد از انتشار پست هشتگ رو توی کامنت قرار داد.
ترفند 5: هشتگ برای استوریها رو هرگز فراموش نکینن!
استفاده از هشتگ برای استوری کمک میکنه استوری شما توی صفحه سرچ هشتگ به صورت زیر قرار داده بشه:هشتگ اینستاگرام
افراد مختلف با دیدن استوریهای هشتگ میتونن پیج شما رو فالو کنن.ترفند باحال: میتونین هشتگ توی استوری رو مخفی کنین. هشتگها رو بنویسین و روش یه استکیر بذارین. یا این که هشتگ رو همرنگ با پس زمینه عکس استوری بذارین! این کار کمک میکنه خیلی سوسکی فالوئرهای جدید جذب کنین.
هشتگ استوری اینستاگرام
ترفند 6: هشتگهای ممنوع اینستاگرام رو بشناسین و ازش دوری کنین.
یه سری هشتگها هستن که مخالف با قوانین اینستاگرام هستن و از سمت خود اینستاگرام غیرفعال هستن. اگه توی پستتون از این هشتگها استفاده کنین احتمالا اینستاگرام پستتون رو پاک کنه.۲۰۰ ali reza
آخرين عناوين
- اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) چیست؟
- چطور هشتگ اینستاگرام انتخاب کنیم
- سئوی پیج اینستاگرم
- نحوه ساخت بیزنس پیج، اکانت بیزنسی
- نحوه ساخت کریتور اکانت اینستاگرام
- تفاوت اکانت بیزنس اینستاگرام با کریتور اکانت
- پیج بیزنس اینستاگرام یا اکانت کریتور
- حل مشکل فالو نشدن پیج ها در اینستاگرام
- رباتهای اینستاگرام چطور باعث افزایش فالوور میشوند
- جلوگیری از هشتگ ربایی
آرشيو
- خرداد ۱۳۹۹ (۲)
- ارديبهشت ۱۳۹۹ (۴)
- فروردين ۱۳۹۹ (۱)
- اسفند ۱۳۹۸ (۲۱)