۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است
-
۳۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۱۱ ۰ نظر
سئوی پیج اینستاگرام چیه؟
نوشتن متن برای عکس پستها که بهش سئوی اینستاگرام هم گفته میشه باعث میشه راحتتر و سریعتر توی موتور جست و جوی گوگل پیدا بشین. حتما بارها شده که یه کلمه کلیدی خاصی رو توی سرچ باکس گوگل زدین و پستهای اینستاگرامی پیدا شدن. این نتایج گوگل دقیقا بر همین اساس هستش که پیدا میشن.
قابلیت Alt Text اینستاگرام
احتمال میدم تا الان درصد خیلی کمی از شما از این امکان اینستاگرام توی پستهاتون استفاده کرده باشین. این Alt Text موقع آپلود پست جدید توی قسمت Advance Setting هست، اونجا کلمه کلیدی مرتبط با عکس رو وارد کنین. مراحلش:
اگر پست رو آپلود کرده باشین و یادتون رفته باشه این قسمت رو بهش اضافه کنین. میتونین وارد قسمت ویرایش پست بشین و اونجا روی عکس گزینه Alt Text رو بزنین.
با این کار میتونین واسه عکسهای قدیمی پیجتون هم Alt Text بذارین.
پس علاوه بر نوشتنِ کپشن و گذاشتن هشتگ که از واجبات هستن از این مورد مهم هم غفلت نکنین.
توی Alt Text چی بنویسیم؟
-تشخیص توسط الگوریتم هوشمند اینستاگرام
این قسمت رو انگلیسی و خیلی کوتاه بنویسین. البته میتونین هم فارسی بنویسین. مشکلی پیش نمیاد. خودتون رو بذارین جای مخاطب و ببینین اگه عکس نباشه، چه کلمه کلیدی و جملهای باعث میشه موضوع پست رو متوجه بشه؟ همون رو بنویسین. اما یادتون باشه که حتما باید حاوی کلمه کلیدی باشه. الگوریتم پیشرفته اینستاگرام هوشمندانه موضوع و دسته بندی پست رو متوجه میشه. اینستاگرام داره به سمتی پیش میره که بر اساس همین دیتاها پستها رو هدفمند به یوزرها پیشنهاد بده.
-مشاهده متن به جای عکس، وقتی اینترنت ضعیف هست
یه وقتایی هم هست که کاربرها اینترنت ضعیفی دارن(تو ایران زیاد پیش میاد)، تو همچین مواقعی که عکس آپلود نیمشه اون متن Alt Text دیده میشه و بقیه تو یان شریاط هم میتونن سر در بیارن پست در چه مورد هست.
-بیشتر دیده شدن هم توی اینستاگرام هم گوگل
این کار علاوه بر این که باعث دیده شدن بهتر شما توی سرچ خود اینستاگرام میشه به دیده شدن هر چه بیشتر شما توی گول هم کمک میکنه.
۲۰۶ ali reza -
۲۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۰۸ ۰ نظر
وارد تنظیمات اکانت اینستاگرامیتون بشین و وارد قسمت Account بشین. بعدش مراحل زیر رو طی کنین.
حالا گزینه دومی رو انتخاب کنین.
یه کتگوری برای پیجتون انتخاب کنین.
در نهایت میپرسه میخواین الان به پیج فیسبوک متصل بشه؟ که میتونین اسکیپاش کنید بره، بعد هم اطلاعات شماره تماس و ایمیل رو میاره که همون چیزی میشه که بالای پیج به بقیه نشون میده و تمااام. ساخت پیج بیزنسی هم همین اندازه راحته.
۱۸۶ ali reza -
۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۰۸ ۰ نظر
وارد تنظیمات اکانت اینستاگرامیتون بشین و وارد قسمت Account بشین. بعدش مراحل زیر رو طی کنین.
توی این مرحله گزینه 1 رو انتخاب کنین.
بعدش کتگوری کارتون رو از این لیست انتخاب کنین.
نگران نباشین، به صورت پیش فرض این کتگوری که انتخاب کردین مخفی هست مگر این که خودتون فعالش کنین.
در نهایت میپرسه میخواین الان به پیج فیسبوک متصل بشه؟ که میتونین اسکیپاش کنید بره، بعد هم اطلاعات شماره تماس و ایمیل رو میاره که اون رو هم میتونین اسکیپ کنین بره و تمااام. اکانت کریتور شما ساخته شد!
۲۰۰ ali reza -
۰۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۰۷ ۰ نظر
هر دوی اینها خیلی شبیه به هم هستن. خیلی وقتی نیست که اینستاگرام علاوه بر بیزنس اکانت، از کریتور اکانت یا همون Creator Account هم رونمایی کرده، قبل از ارئه نهایی این قابلیت هم تست اولیهاش رو روی اینفلوئنسرها انجام داده چون در واقع هدف استفاده از Creator Account رو بیشتر برای اینفلوئنسرها گذاشته.
در واقع اینستاگرام با ارائه کریتور اکانت قصد داره اینفلوئنسرها رو از بیزنسها جدا کنه.
-کریتور اکانت اینستاگرام (Creator Account)
ابزارهای رشد و آنالیز بیشتری داره
اتصال به داشبورد Creator Studio فیسبوک
قبل از هر چیزی حتما باید یه پیج اینستاگرامی از نوع Creator Account یا بیزنس اکانت داشته باشین که به فیسبوکتون وصل باشه. همچنین لازمه که حتما یه پیج هم توی فیسبوک ساخته باشین و از طریق اکانت اینستاگرام بهش کانکت باشین.
اول وارد لینک Creator Studio بشین.
روی گزینه اینستاگرام کلیک کنین.
همان طور که میبینین از اینجا میتونم کاملِ کامل پیج اینستاگرامیام رو مدیریت کنم. به پستها، استوری، اینسایت و … از همین جا دسترسی دارم.
این قابلیت Creator Account اینستاگرام که خیلی هم خفن هست متصل هست به این پنل! مثلا توی این تصاویر ببینین چه آماری رو به صاحب اکانت نشون میده:
نشون دادن تایم آنلاین بودن فالوئرها
دیسکاوری جدید کاملتر
و خب مشخصه که حتما هم باید اکانت و پیج فیسبوکی داشته باشین یا بسازین برای اتصال بهش.
اینباکس بررسی پیامهاش راحتتره
امکان فیلتر گذاری برای پیامهای دایرکت رو داره و میتونین اولویت بندی کنین هر پیام رو.
Primary: پیامهای مهم و ضروری.
General: پیامهای عمومی.
Request: پیام از طرف کسایی که اینفلوئنسر فالوشون نداره و اولین ارسال پیامشون هم هست.
البته این فیلترگذاری پیامهای دایرکت به بیزنس پیجها هم اضافه شده به همین صورت.
کنترل و مدیریت منعطفتری داره
توی کریتور اکانت لیبلهای دستهبندی پیج (عنوانِ پیج) متفاوتتر از اکانت بیزنس هستن. همچنین صاحب اکانت میتونه اطلاعات تماس و همینطور لیبل پیج رو مخفی کنه . مثلا این قسمت میتونه دیگه توی کریتور اکانت مشخص نباشه:
ظاهرش میتونه مثل یه پیج پابلیکِ معمولی باشه اما همراه با تمامی ابزارهای آنالیز و رشد.
۲۴۲ ali reza
آخرين عناوين
- اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) چیست؟
- چطور هشتگ اینستاگرام انتخاب کنیم
- سئوی پیج اینستاگرم
- نحوه ساخت بیزنس پیج، اکانت بیزنسی
- نحوه ساخت کریتور اکانت اینستاگرام
- تفاوت اکانت بیزنس اینستاگرام با کریتور اکانت
- پیج بیزنس اینستاگرام یا اکانت کریتور
- حل مشکل فالو نشدن پیج ها در اینستاگرام
- رباتهای اینستاگرام چطور باعث افزایش فالوور میشوند
- جلوگیری از هشتگ ربایی
آرشيو
- خرداد ۱۳۹۹ (۲)
- ارديبهشت ۱۳۹۹ (۴)
- فروردين ۱۳۹۹ (۱)
- اسفند ۱۳۹۸ (۲۱)